Yeşilay Kırıkkale Kadın Komisyonu, projeleri masaya yatırdı
Yeşilay Kırıkkale Şubesi Kadın Komisyonu, Dr. Naciye Güven başkanlığında Ocak ayı toplantısını tamamladı. Toplantıda, komisyonun 2025 yılı için hedeflediği projeler ve bu projelerin hayata geçirilmesi için gereken adımlar ele alındı. Komisyon üyeleri, yeni dönemdeki çalışmalarını daha etkin bir şekilde sürdürebilmek için bir çalışma takvimi oluşturdu.
Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Kadın Komisyonu Başkanı Dr. Naciye Güven, yeni projelerle daha büyük bir özveriyle çalışmalarını sürdüreceklerini belirterek, "Yeşilay'ın sağlık ve bağımlılıkla mücadele konusundaki misyonunu kadınlarımız aracılığıyla daha geniş kitlelere ulaştıracağız. Yeni projelerimizle, toplumsal farkındalığı artırmayı ve bireylerin bilinçli seçimler yapmalarına yardımcı olmayı hedefliyoruz" dedi.
Güven, komisyonun güçlü bir ekip çalışmasıyla daha fazla kişiye ulaşacağını ifade ederek, "Çalışmalarımıza destek olan tüm gönüllülerimize teşekkür ediyorum. Yeni yılda daha güçlü bir şekilde yol alacağız" şeklinde konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.