Yeni şehir logosunun Sulakyurt meydanına montajı yapıldı

Yeni şehir logosunun Sulakyurt meydanına montajı yapıldı
 Muhabir
Sulakyurt ilçesi, Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner’in öncülüğünde, kamu ve belediye kaynağı kullanılmadan yeni bir şehir logosuna kavuştu. Çarşı Meydanı’na monte edilen yazılı ilçe simgesi, ilçenin görsel kimliğine katkı sağladı.

Sulakyurt ilçesi, Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner’in girişimleriyle önemli bir görsel değişiklik yaşadı. İlçenin eksikliklerinden biri olarak bilinen “Yazılı şehir logosu” olarak bilinen il ve ilçe simgesi, kamu ve belediye kaynağı kullanılmadan, ilçeye kazandırıldı. Başkan Çetiner’in önderliğinde yapılan bu projeyle, ilçemize ait isim logosu, Çarşı Meydanı’na monte edilerek halkın beğenisine sunuldu.

Başkan Seyfettin Çetiner, projeyle ilgili yaptığı açıklamada, "Kamu ve belediye kaynağı kullanmadan memleketimizi güzelleştiriyoruz. Çoğu memlekette böyle yazılar vardı, bizde de olsun istedik" dedi. Ayrıca, projeye katkı sağlayan yardımsever iş adamlarına teşekkürlerini ileterek, "Kaynak sağlayan yardımsever arkadaşlarıma teşekkür ederim" şeklinde konuştu.

Bu projeyle, Sulakyurt'un şehir kimliğine katkı sağlanırken, aynı zamanda ilçenin görsel yapısına da değer katılmış oldu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.