Yahşihan'dan şiddete karşı güçlü adım

Yahşihan'dan şiddete karşı güçlü adım
 Yazı İşleri Müdürü
Yahşihan Belediyesi, kadına yönelik şiddetle mücadele ve toplumsal duyarlılığı artırmak amacıyla belediye personeline yönelik bir eğitim programı düzenledi.

Yahşihan Belediyesi tarafından, toplumsal duyarlılığı ve kadına yönelik şiddetle mücadele konusundaki farkındalığı artırmak amacıyla personellere yönelik bir eğitim programı düzenlendi. Belediye personellerine verilen "Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Eğitimi", uzman eğitmenler tarafından gerçekleştirildi.

Eğitimde, kadına yönelik şiddet türleri, şiddetin toplumsal etkileri, şiddet mağdurlarına yönelik hukuki haklar ve şiddetle mücadelede toplumun rolü gibi önemli konular ele alındı. Katılımcılara, şiddetle mücadele konusunda bilinçli ve duyarlı bireyler olmaları için gerekli bilgiler aktarıldı.

Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, bu tür eğitimlerin toplumda şiddete karşı duyarlılığı artırmanın yanı sıra, belediye personelinin de vatandaşlara daha etkin ve empatik hizmet sunmasına katkı sağladığını vurguladı. Kadına yönelik şiddetle mücadelede toplumun her bireyinin üzerine düşen sorumlulukları yerine getirmesi gerektiğini belirten Başkan Sungur, bu tür eğitimlerin devam edeceğini ifade etti.

Yahşihan Belediyesi, kadına yönelik şiddetle mücadele konusunda toplumsal farkındalığı artırmak ve sağlıklı bir toplum inşa etmek için çalışmalarına devam edeceğini duyurdu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.