Yahşihan'da Yeşilay rüzgarı esti: Bağımlılıkla mücadele standı büyük ilgi gördü
Kırıkkale Yeşilay Şubesi, bağımlılıkla mücadele ve sağlıklı yaşam konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla Yahşihan’da önemli bir faaliyete imza attı. Şube gönüllülerinin yoğun katılımıyla Yahşihan Gençlik Merkezi'nde özel bir bilgilendirme standı açıldı.

Gerçekleştirilen etkinlikte, stantı ziyaret eden misafirler detaylı bir şekilde ağırlandı. Yeşilay yetkilileri ve gönüllüler, merkeze gelen gençlere ve vatandaşlara Yeşilay’ın misyonu ve bağımlılık danışmanlık merkezi olan YEDAM’ın (Yeşilay Danışmanlık Merkezi) faaliyetleri hakkında kapsamlı tanıtımlar yaptı.

Ziyaretçilere, Yeşilay’ın önleyici ve rehabilite edici çalışmaları anlatılırken, bağımlılık türleri, zararları ve yardım alma yollarına dair bilgilerin yer aldığı bilgilendirici el broşürleri dağıtıldı. Etkinlik boyunca, vatandaşlar Yeşilay’ın çalışmalarına büyük ilgi gösterirken, birçok kişi de gönüllü olmak için başvuruda bulundu.

Kırıkkale Yeşilay Şubesi yönetimi, başarılı geçen faaliyetin ardından bir teşekkür mesajı yayınladı. Mesajda, stanta gelerek bilgi alan ve gönüllü olan tüm katılımcılara minnettarlık dile getirildi. Ayrıca, bu faydalı etkinliğin gerçekleşmesi için imkan sağlayan ve desteklerini esirgemeyen Yahşihan Gençlik Merkezi Yönetimi ve Gençlik Liderleri ile stant faaliyetinde fedakârca görev alan Yeşilay gönüllülerine özel olarak teşekkür edildi.

Şube, bağımlılıktan uzak, sağlıklı bir toplum hedefiyle benzer bilgilendirme ve farkındalık faaliyetlerine devam edeceğini belirtti.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.