Yahşihan'da park ve bahçeler temizleniyor

Yahşihan'da park ve bahçeler temizleniyor
 Yazı İşleri Müdürü
Yahşihan Belediyesi, yaz aylarında artan kullanım yoğunluğu nedeniyle park ve piknik alanlarında kapsamlı temizlik çalışmaları gerçekleştirdi.

temizlik1.jpg

Belediye ekipleri, ilçe genelindeki sosyal alanları köpüklü su ile yıkayarak daha hijyenik ve sağlıklı bir görünüme kavuşturdu. Çalışmalar kapsamında oturma alanları, çocuk oyun grupları ve çöp kovaları da detaylı şekilde temizlendi.

temizlik2.jpg

Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, yapmış olduğu açıklamasında, “Vatandaşlarımızın temiz, sağlıklı ve güvenli ortamlarda vakit geçirmesi önceliğimiz. Bu doğrultuda parklar, yürüyüş yolları ve piknik alanları başta olmak üzere tüm sosyal alanlarda temizlik çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Amacımız, Yahşihan’ı hemşehrilerimiz için daha yaşanabilir bir ilçe haline getirmek.” İfadelerini kullandı. Temizlik çalışmalarının, halkın yoğun olarak kullandığı alanlarda düzenli olarak sürdürüleceği belirtildi.

temizlik3.jpg

temizlik4.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.