Yahşihan Belediyesi'nden nostaljik paylaşım: İlçe her karesinde yaşanmışlık taşıyor

Yahşihan Belediyesi'nden nostaljik paylaşım: İlçe her karesinde yaşanmışlık taşıyor
 Yazı İşleri Müdürü
Yahşihan Belediyesi, ilçenin doğal güzellikleri ve tarihî dokusunu vurgulayan anlamlı bir video paylaştı. "Her adımda bir hatıra, her karede bir Yahşihan" mesajıyla yayınlanan video, izleyenlerde nostalji ve aidiyet duygusu uyandırdı.

Yahşihan Belediyesi, ilçenin doğal güzellikleri, tarihî dokusu ve sıcak mahalle yaşamını konu alan özel bir videoyu sosyal medya hesaplarından yayınladı. Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından hazırlanan video, izleyenlerde hem nostalji hem de aidiyet duygusu uyandırdı. “Her adımda bir hatıra, her karede bir Yahşihan” mesajıyla yayınlanan bu anlamlı çalışma, kısa sürede büyük beğeni topladı.

Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur yaptığı değerlendirmede, "İlçemizin her sokağında ayrı bir anı, her köşesinde yaşanmışlık var. Bu videoyla Yahşihan’a duyduğumuz sevgiyi ve bağlılığı bir kez daha vurgulamak istedik. İlçemizi tanıtmakla kalmıyor, aynı zamanda vatandaşlarımızla gönül bağı kurmaya devam ediyoruz," ifadelerini kullandı. Vatandaşlardan gelen olumlu geri dönüşlerin ardından, Yahşihan Belediyesi'nin bu tarz çalışmalara devam edeceği bildirildi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum