Yahşihan Belediye Başkan Sungur'dan piknik yapan ailelere ziyaret

Yahşihan Belediye Başkan Sungur'dan piknik yapan ailelere ziyaret
 Yazı İşleri Müdürü
Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Çetin Koçdoğan Aile Parkı’nı ziyaret ederek vatandaşlarla bir araya geldi. Güzel havayı değerlendiren ilçe sakinleriyle sohbet eden Sungur, piknik yapan ailelerle selamlaştı.

Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, güzel havayı fırsat bilerek Çetin Koçdoğan Aile Parkı’nda vatandaşlarla bir araya geldi. Parkta vakit geçiren hemşehrileriyle sohbet eden Başkan Sungur, özellikle piknik yapan ailelerle yakından ilgilenerek keyifli anlara ortak oldu.

sungur1.jpg

Ziyaret sırasında vatandaşların taleplerini de dinleyen Sungur, “Çetin Koçdoğan Aile Parkı’nı ziyaret ederek güzel havanın tadını çıkaran hemşehrilerimizle bir araya geldik. Piknik yapan ailelerimizle sohbet edip selamlaştık, keyifli anlara ortak olduk. Her zaman halkımızla iç içe, yan yanayız,” ifadelerini kullandı.

sungur2.jpg

Parkta oynayan çocuklarla da ilgilenen Başkan Sungur, özellikle yaz aylarında vatandaşların huzurlu vakit geçirebileceği sosyal alanların önemine dikkat çekti. Ziyaret, samimi görüntülere sahne olurken, vatandaşlar da Başkan Sungur’un ilgisinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.

sungur3.jpg

Yahşihan Belediyesi, ilçede yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmalarına hız kesmeden devam ederken, Başkan Sungur’un halkla olan yakın diyaloğu takdir toplamaya devam ediyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.