Sulakyurt'ta çiftçiler iftar sofrasında buluştu

Sulakyurt'ta çiftçiler iftar sofrasında buluştu
 Muhabir
Sulakyurt Belediyesi, ilçedeki çiftçilerin ve vatandaşların katkılarıyla anlamlı bir iftar yemeği düzenledi. Belediyenin düğün salonunda gerçekleşen etkinlikte, birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Sulakyurt Belediyesi, ilçedeki çiftçiler ve vatandaşların katkılarıyla anlamlı bir iftar yemeği etkinliği düzenledi. Belediyenin düğün salonunda gerçekleştirilen "Şükür Dua ve İftar Yemeği" programına katılım yoğun oldu.

sulakyurt2.jpg

İftar öncesinde yapılan dua ile başlanan etkinlik, ilçedeki çiftçilerin ve halkın katkılarıyla hazırlanan yemeklerle devam etti. Programda, birlik ve beraberlik mesajları verilirken, katılımcılar Ramazan ayının manevi atmosferini birlikte yaşadılar. Belediye Başkanı, katılımcılara hitaben yaptığı konuşmada, "Bu tür organizasyonlar, hem komşuluk ilişkilerimizi güçlendirmekte hem de yardımlaşma ruhunu pekiştirmektedir. Hep birlikte daha güzel bir Sulakyurt inşa edeceğimize inanıyorum" dedi.

sulakyurt3.jpg

Yemeğin ardından yapılan şükür duası, katılımcılara huzur verdi. Belediye yetkilileri, etkinliğin gerçekleşmesine katkı sağlayan çiftçilere ve ilçedeki gönüllü vatandaşlara teşekkürlerini ileterek, bir arada olmanın önemini vurguladı.

"Allah kabul etsin" diyerek, tüm katılımcıların dualarının kabul olması temennisinde bulunulan etkinlik, ilçede dayanışma ve yardımlaşma ruhunun pekişmesine vesile oldu.

sulakyurt4.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.