Sosyal medya belediyeciliğin emrinde
Sosyal medyayı en iyi kullanan belediye başkanı seçilen Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, Twitter, Facebook üzerinden gelen yardım çağrılarına...
Sosyal medyayı en iyi kullanan belediye başkanı seçilen Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, Twitter, Facebook üzerinden gelen yardım çağrılarına ve şikayetlere anında çözüm üreterek Keçiörenlilerin takdirini topluyor.
Keçiören Belediyesi bünyesindeki e-belediyecilik uygulamalarıyla birçok ödül alan Mustafa Ak, sosyal medyayı en iyi kullanan belediye başkanları arasında da ilk sırada yer alıyor. Vatandaşlar ile kurduğu iletişimi sosyal medya aracılığıyla daha da güçlendiren Başkan Ak, Twitter ve Facebook üzerinden gelen talep ve sorunlara anında müdahale ediyor. Başkan Ak’ın sosyal medyayı belediyeciliğin emrinde kullanma başarısının son örnekleri bir kedi ile ilgili yardım çağrısı ve gelişigüzel sokağa atılan hafriyat artıkları ile ilgili şikayet konularında yaşandı.
BİR TWEET İLE KEDİ KURTARILDI
Asuman Ulusoy adlı vatandaş Twitter’dan Başkan Ak’a yardım çağrısında bulunarak, bir apartmanın çatısında mahsur kalan kedinin kurtarılmasını istedi. Ulusoy gönderdiği tweet’inde “Yardım lütfen, bulduğumuz çözümler sonuçsuz kaldı, yoksa sizi rahatsız etmezdik. Kedi Şefkat Mahallesi 57.Sokak’ta bir apartmanın çatısında” diye yazdı. Vatandaştan gelen bu yardım çağrısına anında müdahale eden Mustafa Ak, “Müdürlüğe talimat verdim, ilgilenecekler” yanıtını paylaştı. Başkan Ak’ın talimatı ile harekete geçen belediye ekipleri, vatandaşın bildirdiği adrese giderek apartman çatısında mahsur kalan kediyi kurtardı. Rehabilitasyon Merkezi’ne götürülen kedi, veteriner hekimlerce tedavi altına alındı. Başkan Ak’a duyarlılığından ötürü teşekkür eden Asuman Ulusoy ise “Başkanım çatıdaki kedi konusundaki hassasiyetiniz ve yardımlarınız için size çok teşekkürler. Gönüllü olmak istiyorum. Gönüllü olarak huzurevinde çalışabilirim. Kendi köpeğiniz kadar hepimizin olan sokak hayvanlarıyla da ilgilenmeniz beni çok duygulandırdı” tweet’i ile şükranlarını iletti.
BAŞKAN AK’IN HIZLI MÜDAHALESİ ŞAŞIRTTI
Başkan Ak, yine sosyal medya üzerinden gelen bir şikayete hemen müdahale ederek sorunun en kısa sürede çözülmesini sağladı. Twitter’da Bayram Kısa adlı vatandaşın bir fotoğraf paylaşarak Neşet Ertaş Sanat ve Gösteri Merkezi’nin yanındaki araziye boşaltılan moloz yığınlarından şikayetçi olduğunu gören Mustafa Ak, belediyedeki ilgili birimlere moloz yığınının kaldırılması ve çevre düzenlenmesinin yapılması talimatını verdi. Keçiören Belediyesi’nin şikayetine bu kadar hızlı müdahale ederek çözüm üretmesine şaşıran vatandaş ise tweetinde “İlginize teşekkürlerimi sunarım, bu kadar hızlı olacağını hiç tahmin etmemiştim, saygılarımla” diyerek teşekkürlerini bildirdi.
VATANDAŞ BAŞKANA KOLAYCA ULAŞMALI
Keçiörenlilerin teknolojik yenilikleri kullanarak belediye hizmetlerine rahat ve kolay bir şekilde uzaktan erişebilmelerini sağlamanın, çağın bir gerekliliği olduğunu ifade eden Keçiören Belediye Başkanı Mustafa Ak, "Vatandaş her yolla ve kolayca başkana ulaşmalı ve sorununu iletebilmeli ki, herhangi bir aksilik yaşanmadan sorunlar telafi edilebilsin" dedi. Sosyal medyada sadece mesajlarını iletmek için değil, çift taraflı bir iletişim kurmak için yer aldıklarını vurgulayan Başkan Ak, “Vatandaşlarımızın sosyal mecralar aracılığıyla bize ilettikleri düşüncelerini ve isteklerini dinliyoruz. Bu talep ve önerileri raporluyor ve yanıtlıyoruz. Aynı zamanda belediye olarak etkinliklerimizi, yapmış olduğumuz çalışmalarımızı, projelerimizi günlük olarak takipçilerimizle paylaşıyoruz. Vatandaşlarımızın belediyemizin hizmetlerinden ve faaliyetlerinden daha hızlı bir şekilde haberdar olmalarını sağlıyoruz” diye konuştu.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.