Programda, şehrin birlik ve beraberliğine vurgu yapıldı. Katılımcılar, hemşehrilik ruhunun pekiştirildiği bu tarz etkinliklerin önemine dikkat çekerken, sivil toplum kuruluşlarının dayanışma içindeki çalışmalarının devam edeceği ifade edildi.
Programda konuşan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, böylesi organizasyonların toplumsal dayanışmayı artırdığına işaret ederek, katkı sağlayan herkese teşekkürlerini iletti. Genel Başkan Cemal Sertkaya da konuşmasında, “Kırıkkalelilerin gurbette ve memlekette bir arada olabilmesi, kültürel bağların yaşatılması açısından bu tür buluşmalar büyük önem taşıyor,” dedi.
Etkinlik, toplu hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.