Kırıkkale'de zabıtadan kaldırım ve yol işgali denetimi

Kırıkkale Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde kaldırım ve yol kenarlarını işgal eden malzeme ve dubalara yönelik kapsamlı bir denetim gerçekleştirdi.

Kırıkkale'de yayaların ve sürücülerin güvenliğini tehdit eden kaldırım ve yol kenarı işgallerine karşı belediye ekipleri harekete geçti. Kırıkkale Belediyesi Zabıta Müdürlüğü tarafından düzenlenen uygulamada, kaldırımlara bırakılan çeşitli malzemeler ve izinsiz olarak konulan dubalar toplandı.

Yaya yollarını ve araç park alanlarını işgal eden unsurlar, zabıta ekiplerinin sahadaki çalışmalarıyla temizlendi. Vatandaşlardan gelen yoğun şikayetler doğrultusunda gerçekleştirilen uygulamanın amacı, kentte düzenli bir kamusal alan kullanımı sağlamak ve geçiş güvenliğini artırmak olarak belirtildi.

Zabıta Müdürü İbrahim Gencer, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, "Vatandaşlarımızın daha güvenli ve konforlu bir şekilde alışveriş yapabilmeleri için bu uygulamayı gerçekleştirdik. Artık vatandaşlarımız daha rahat park edebilecek, kaldırımlarda engelsiz şekilde yürüyebilecek ve huzurlu alışverişin tadını çıkarabilecek" ifadelerini kullandı.

Yapılan uyarıların ardından kurallara uymayan kişi ve işletmelere yönelik denetimlerin sürdürüleceği bildirildi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Kırıkkale Haberleri