Kırıkkale'de vatandaş sordu Ahmet Sungur cevapladı

 Muhabir
Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Hacıbey Mahallesi'nde vatandaşlarla bir araya geldi. Görüşmede talep ve öneriler dinlenerek çözüm yolları istişare edildi.

Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, halkla buluşmalarını sürdürüyor. “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” adıyla düzenlenen program kapsamında bu kez Hacıbey Mahallesi ziyaret edildi. Mahalle sakinleriyle bir araya gelen Başkan Sungur, vatandaşların talep ve önerilerini dinleyerek not aldı.

Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, vatandaşların ilettiği sorunlar karşısında çözüm önerileri konuşuldu. Başkan Sungur, ortak akıl vurgusu yaparak, “Güzel ilçemiz Yahşihan için hep birlikte, istikrarlı adımlarla çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Program sonunda mahalle sakinleri, belediye başkanına sorunlara gösterdiği ilgi ve duyarlılıktan dolayı teşekkür etti. Başkan Sungur, benzeri buluşmaların diğer mahallelerde de devam edeceğini belirtti.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Kırıkkale Haberleri