Kırıkkale Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, beraberinde Müdür Yardımcısı Hamza Aygün ile birlikte Mustafa Kemal İlkokulu’nu ziyaret etti. Ziyaret sırasında okul müdürü Selahattin Küçükgüzel’den okulun genel durumu ve eğitim faaliyetleri hakkında bilgi alan Güney, okuldaki öğretmenlerle de bir araya gelerek, eğitim-öğretim sürecine dair görüş alışverişinde bulundu.
Ziyaretinin ardından, Rahmi Güney sınıflarda öğrencilere de eşlik etti. Öğrencilerle keyifli sohbetler gerçekleştiren Güney, onların eğitim hayatlarına dair sorular sorarak motivasyonlarını artırdı. Eğitimde kaliteyi yükseltme ve öğrencilerin gelişim süreçlerini yakından takip etme adına böyle ziyaretlerin önemine değinen Güney, öğretmenlerin de eğitimdeki rolünün kritik olduğunun altını çizdi.
Okulun eğitim altyapısını ve genel çalışma ortamını yerinde görmek için yapılan bu ziyaretin, Kırıkkale eğitimine önemli katkılar sağlaması bekleniyor. Güney, öğretmenler ve öğrencilerle gerçekleştirdiği bu etkileşimlerin, eğitim kalitesini artırma adına büyük önem taşıdığını belirtti.