Kırıkkale Belediyesi ve Mahalle Halkı iftar sofrasında buluştu

 İnternet Editörü
Kırıkkale'nin Kimeski Mahallesi'nde, Mahalle Muhtarı Hatice Altun tarafından Kırıkkale Belediye Başkanı Önal'ın da katılım sağladığı iftar programı düzenlendi. Programa mahalle sakinleri ile belediye birim müdürleri bir araya geldi.

Kırıkkale’nin Kimeski Mahalle muhtarı Hatice Altun, düzenlediği iftar programı ile Kırıkkale Belediyesi birim müdürlerini ve mahalle sakinlerini bir araya getirdi. Mahalle halkı ile belediye yetkilileri samimi bir ortamda bir araya geldiği iftarda, dayanışma ve kardeşlik ruhunu pekiştirildi. Belediye Başkanı Önal, programın düzenlenmesinde emeği geçen Muhtar Hatice Altun’a teşekkür ederek, "Bu güzel buluşmaya vesile olan muhtarımıza teşekkür ediyor, yapılan ibadetlerin ve edilen duaların kabul olmasını diliyorum," dedi.

Mahalle sakinleri, belediye birim müdürleriyle doğrudan iletişim kurma fırsatı bularak, talep ve önerilerini iletti. Ramazan ayının birlik ve beraberlik ruhunu pekiştiren etkinlik, mahalle halkı tarafından büyük memnuniyetle karşılandı. Etkinlik, samimi sohbetler ve dualarla son buldu. Mahalle Muhtarı Hatice Altun, bu tür organizasyonların devam edeceğini belirterek, mahalle halkının her zaman bir araya gelmesi için çaba göstereceklerini ifade etti.

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Kırıkkale Haberleri