Başkent'te egzoz denetimi yapıldı

Denetimlerde 30 aracın tamamı standartlara uygun çıktı. İl Çevre ve Orman Müdürü bu uygulamayı haftada 3-4 kez yaptıklarını açıkladı. Ankara...

Denetimlerde 30 aracın tamamı standartlara uygun çıktı. İl Çevre ve Orman Müdürü bu uygulamayı haftada 3-4 kez yaptıklarını açıkladı.Ankara İl Çevre ve Orman Müdürlüğü ekiplerince Başkentin çeşitli yerlerinde egzoz denetimi yapıldı. Çevre ve Orman Bakanlığı Müsteşar Yardımcısı Sedat Kadıoğlu ve Ankara İl Çevre ve Orman Müdürü Haluk Özder'in de katıldığı denetimlerde, denetlenen 30 aracın tamamı standartlara uygun çıktı.SABİS İSTASYONLAR ARTTIKadıoğlu, yazın yaşanan hava kirliliğinin büyük ölçüde trafikten kaynaklandığını belirterek, bu nedenle denetimleri artırdıklarını söyledi. Denetime ilişkin yönetmelikle şartların değiştirildiğini ve Avrupa Birliği standartları getirildiğini anlatan Kadıoğlu, denetimlerin son 2 yıla kadar seyyar istasyonlarda yapıldığını, yönetmelikle birlikte sabit istasyonların artırıldığını belirtti.PULU OLMAYANA 646 TL PARA CEZASIKadıoğlu, Türkiye'de bin 300 sabit istasyon kurulduğunu, bunların 100'ünün Ankara'da bulunduğunu belirterek, sabit istasyon sayısının artırılacağını bildirdi. Ankara İl Çevre ve Orman Müdürü Özder ise haftada 3-4 kez denetim uyguladıklarını ifade etti. Egzoz pulu bulunmayan araç sahiplerine 646 TL ceza verildiğini belirten Özder, belirlenen standartlara uygun olmayanların ise bin 293 TL ceza ödemek durumunda kaldığını söyledi.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Siyaset Haberleri