Başkan Ahmet Önal, Kırıkkale’de vatandaşlarla buluştu

 Muhabir
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, kentte vatandaşlarla bir araya gelerek taleplerini ve önerilerini dinledi. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, vatandaşlar günlük yaşam ve yerel sorunlarla ilgili düşüncelerini Başkan Önal’a iletti.

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, kente gerçekleştirdiği ziyaret sırasında vatandaşlarla bir araya gelerek onların taleplerini ve önerilerini dinledi. Samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, vatandaşlar, günlük yaşamlarıyla ilgili beklentilerini ve yerel sorunları doğrudan Başkan Önal’a iletme fırsatı buldu.

Başkan Önal, ziyaret sırasında vatandaşların ilgisiyle karşılaşırken, aynı zamanda onların güler yüzleriyle de moral buldu. Başkan, bu tür buluşmaların önemine dikkat çekerek, birlik ve beraberlik içinde hareket etmenin kent için daha güzel günlere ulaşmada büyük rol oynayacağını vurguladı.

Ziyaretin ardından kısa bir açıklama yapan Başkan Ahmet Önal, “Bizi güler yüzle karşılayan tüm yurttaşlarımıza teşekkür ediyorum. Birlik ve beraberlik içinde daha güzel günlere hep birlikte yürüyeceğiz,” dedi.

Belediye yetkilileri ise, Başkan Önal’ın halkla iç içe olmaya devam edeceğini ve bu tür buluşmaların periyodik olarak sürdürüleceğini belirtti. Ayrıca, vatandaşla iletişimin her zaman öncelikleri arasında olduğunu ifade ettiler.

Bu tür halkla buluşmaların, Kırıkkale’nin daha huzurlu ve gelişmiş bir kent olmasında önemli bir katkı sağlayacağı düşünülüyor.

Yorum Yap
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Yorumlar (1)
Yükleniyor ...
Yükleme hatalı.

Kırıkkale Haberleri