Şampiyonlar Kırıkkale'de madalyalarını aldı
Kırıkkale'de 2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları Faaliyetleri kapsamında düzenlenen Genç A kız ve erkek masa tenisi müsabakaları, büyük bir heyecan ve rekabetle tamamlandı. Kıyasıya mücadelelere sahne olan müsabakalarda genç sporcular, yeteneklerini sergileyerek başarılarına bir yenisini daha ekledi.

Müsabakalarda kazanan sporcular için 17 Ağustos Spor Salonu'nda düzenlenen madalya töreni, şampiyonların gurur dolu anlarına sahne oldu. Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün düzenlediği etkinlik, gençlerin sporla daha fazla ilgilenmesi ve fiziksel aktivitelerde başarı göstermeleri amacıyla büyük önem taşıyor. Törene katılan sporcular, aldıkları madalyalarla uzun süre unutamayacakları bir anı yaşarken, hem aileleri hem de arkadaşları tarafından büyük bir coşku ile desteklendi.

Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, yaptığı açıklamada, “Masa tenisi müsabakalarında dereceye giren tüm sporcularımızı tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. Bu tür organizasyonların, gençlerimizin sporla ilgilenmelerini teşvik etmek amacıyla süreceğini vurguluyoruz,” ifadelerine yer verdi.
Müsabakalara katılan tüm sporculara ve destek verenlere teşekkür eden yetkililer, bu tür etkinliklerin gençlerin gelişimine katkı sağladığını ve sporun birleştirici gücünü en iyi şekilde yansıttığını belirtti.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.