Sağlık emekçilerinin sesi sahada yankılanıyor!
Sağlık-Sen Kırıkkale Şube Başkanı Recep Akdoğan ve İş Yeri Temsilcisi Mehmet Erduran, saha çalışmaları kapsamında Yahşihan İlçe Sağlık Müdürlüğü’nü ziyaret etti. Ziyaret kapsamında sağlık çalışanlarıyla bir araya gelen heyet, yaklaşan toplu sözleşme süreci öncesinde çalışanların taleplerini dinledi.
İlçe Sağlık Müdürlüğü personeliyle yapılan görüşmelerde, sağlık ve sosyal hizmet emekçilerinin mali ve özlük haklarının iyileştirilmesi, çalışma koşullarının geliştirilmesi ile ilgili beklentiler dile getirildi. Kurumsal sorunlar ve sosyal haklar konularının da gündeme geldiği toplantıda, sahadaki uygulamaların yansımaları değerlendirildi.
Şube Başkanı Akdoğan, ziyaret sonrasında yaptığı açıklamada, “Her fırsatta sahada görev yapan mesai arkadaşlarımızı dinlemek, onların sorunlarını yerinde görmek ve çözüm arayışlarına katkı sağlamak bizim için büyük önem taşıyor. Bugün de bu amaçla Yahşihan’daki arkadaşlarımızla bir araya geldik. Gösterdikleri misafirperverlik için kendilerine teşekkür ediyoruz.” dedi.
Ziyaret, karşılıklı memnuniyet dilekleriyle sona erdi. Sağlık-Sen Kırıkkale Şubesi, sahadan aldığı geri bildirimleri genel merkez nezdinde gündeme taşımaya devam edeceğini vurguladı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.