Millî Eğitim Müdürü Güney, Yahşihan’daki proje sergisini ziyaret etti

Millî Eğitim Müdürü Güney, Yahşihan’daki proje sergisini ziyaret etti
 İnternet Editörü
Kırıkkale Yahşihan Şehit Mustafa Uğurelli Ortaokulu'nun yıl sonu sergisini gezen İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, öğrencilerin projelerine tam not verdi.

Kırıkkale Yahşihan Şehit Mustafa Uğurelli Ortaokulu tarafından yıl sonunda düzenlenen proje sergisi, İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney’in katılımıyla gerçekleşti. Öğrencilerin yıl boyunca hazırladığı çeşitli proje çalışmaları, ziyaretçiler tarafından ilgiyle incelendi.

ehit1.jpg

Sergide projeleri tek tek gezen Güney, öğrencilerden, danışman öğretmenlerden ve Okul Müdürü Ahmet Sinan Doğanlı’dan çalışmalar hakkında bilgi aldı. Öğrencilerin emek ve özveriyle ortaya koyduğu projeleri takdirle karşıladığını ifade eden Güney, serginin hazırlanmasında emeği geçen herkese teşekkür etti.

ehit2.jpg

Ziyaretin ardından öğrenciler tarafından sahnelenen müzik dinletisini de izleyen Güney, başarılı performanslarından dolayı öğrencileri tek tek tebrik etti.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.