Kırıkkale’nin badminton kız takımı Türkiye finallerine yükseldi
Yayınlanma:
Kırıkkale’yi temsilen İller Arası Badminton Grup Eleme Müsabakaları'na katılan kız takımı, grup 2.si olarak Türkiye Finallerine yükseldi. Sporcular başarılarıyla gururlandırdı.
Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, KYGM tarafından Yurtlig kapsamında düzenlenen İller Arası Badminton Grup Eleme Müsabakaları’na katılan kız takımının büyük başarısını duyurdu. Grup müsabakalarında üstün bir performans sergileyen Kırıkkale ekibi, grup 2.si olarak Türkiye Finallerine katılmaya hak kazandı.

Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, başarılı sporcuları tebrik ederek, Türkiye Finallerinde de aynı azim ve başarıyla mücadele edeceklerine inandıklarını belirtti. Sporculara başarılarının devamı dilekleriyle destek mesajı verildi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.