Kırıkkale’nin badminton kız takımı Türkiye finallerine yükseldi

Kırıkkale’nin badminton kız takımı Türkiye finallerine yükseldi
 Muhabir
Kırıkkale’yi temsilen İller Arası Badminton Grup Eleme Müsabakaları'na katılan kız takımı, grup 2.si olarak Türkiye Finallerine yükseldi. Sporcular başarılarıyla gururlandırdı.

Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, KYGM tarafından Yurtlig kapsamında düzenlenen İller Arası Badminton Grup Eleme Müsabakaları’na katılan kız takımının büyük başarısını duyurdu. Grup müsabakalarında üstün bir performans sergileyen Kırıkkale ekibi, grup 2.si olarak Türkiye Finallerine katılmaya hak kazandı.

5 kişi ve yazı görseli olabilir

Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, başarılı sporcuları tebrik ederek, Türkiye Finallerinde de aynı azim ve başarıyla mücadele edeceklerine inandıklarını belirtti. Sporculara başarılarının devamı dilekleriyle destek mesajı verildi.

4 kişi ve yazı görseli olabilir

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.