Kırıkkale’de gençler yeteneklerini sergilediler

Kırıkkale’de gençler yeteneklerini sergilediler
 Muhabir
15-21 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında, 17-18 Mayıs 2025 tarihlerinde Kırıkkale’de düzenlenen 3 Bant Bilardo Müsabakaları, ödül töreniyle tamamlandı. Kuzgun Bilardo Salonu’nda gerçekleştirilen turnuvaya genç sporcular yoğun ilgi gösterdi.

15–21 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri çerçevesinde, 17-18 Mayıs 2025 tarihlerinde Kırıkkale’de düzenlenen 3 Bant Bilardo Müsabakaları, ödül töreniyle sona erdi. Genç sporcuların yoğun ilgisiyle gerçekleşen turnuva, Kuzgun Bilardo Salonu’nda heyecanlı anlara sahne oldu.

spor1.webp

Turnuvanın ardından düzenlenen ödül törenine Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürü Hamza Güneş ve Spor Şube Müdürü Adem Karakurt katılarak dereceye giren sporculara ödüllerini takdim etti. Müsabakalara katılan gençler, üstün performans sergileyerek şampiyonluk için mücadele etti.

spor2.webp

Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, etkinliğe katılan tüm sporcuları tebrik ederken, başarılarının devamını diledi. Yapılan açıklamada, Gençlik Haftası etkinliklerinin amacının gençlerin spora olan ilgisini artırmak ve yeteneklerini daha geniş kitlelere tanıtmalarını sağlamak olduğu vurgulandı.

spor3.webp

Kırıkkale’deki gençler, bu tür organizasyonlarla sporla daha yakın bir ilişki kurarak, kendilerini geliştirme fırsatı buluyor. Gençlik Haftası etkinliklerinin devamında farklı spor branşlarında da çeşitli yarışmalar ve organizasyonlar düzenlenmesi bekleniyor.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.