Kırıkkale’de engelli duyarlılığına emniyetten destek

Kırıkkale’de engelli duyarlılığına emniyetten destek
 Muhabir
Kırıkkale Tüm Engelliler Derneği Başkanı Mehmet Emin Erkoç ve yönetim kurulu üyeleri, Kırıkkale İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Mustafa Işık’ı makamında ziyaret etti.

Kırıkkale Tüm Engelliler Derneği Başkanı Mehmet Emin Erkoç ve dernek yönetim kurulu üyeleri, kısa süre önce yayımlanan emniyet müdürleri kararnamesiyle Kırıkkale İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Mustafa Işık’ı makamında ziyaret etti.

Gerçekleştirilen nezaket ziyaretinde, Dernek Başkanı Erkoç ve beraberindeki heyet, Emniyet Müdürü Işık’a yeni görevinde başarılar dileyerek, “hayırlı olsun” temennilerini iletti. Ziyaret sırasında, toplumda dezavantajlı gruplara yönelik duyarlılığın artmasından duydukları memnuniyeti dile getiren Başkan Erkoç, emniyet teşkilatının engelli bireylere yönelik hassas yaklaşımının önemine vurgu yaptı.

tum1.webp

Erkoç, “Emniyet teşkilatının engelli bireylerin sorunlarına duyarlı yaklaşımı bizleri son derece mutlu ediyor. Sayın Müdürümüzün nazik ev sahipliği ve engellilere gösterdiği yakın ilgi için kendilerine teşekkür ediyoruz,” dedi.

Ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin ifade edilmesinin ardından sona erdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.