Kırıkkale’de aşure sofrası, farklı kesimleri buluşturdu
Kırıkkale’de dayanışma ve kardeşlik duygularının pekiştiği anlamlı bir etkinlik gerçekleştirildi. Belediye Başkanı Ahmet Önal, Kırıkköy Mahalle Muhtarı Halil İbrahim Öztürk ve Tokat Vakfı Kırıkkale Şube Başkanı Neriman Tunç’un ev sahipliğinde düzenlenen aşure ikramında vatandaşlarla bir araya geldi.

Başkan Yardımcılarıyla birlikte katıldığı programda, farklı kesimlerden çok sayıda vatandaş aynı sofrada buluşarak aşurenin bereketini paylaştı. Başkan Önal, etkinlikte yaptığı konuşmada, aşurenin hoşgörü, dayanışma ve kardeşlik gibi önemli değerlerin simgesi olduğunu vurguladı.
“Dayanışmanın, hoşgörünün ve kardeşliğin en güzel simgelerinden biri olan aşure vesilesiyle bir araya gelmekten büyük mutluluk duyduk,” diyen Başkan Önal, güzel ev sahiplikleri ve samimi misafirperverlikleri için Kırıkköy Mahalle Muhtarı Halil İbrahim Öztürk ve Tokat Vakfı Kırıkkale Şube Başkanı Neriman Tunç’a teşekkür etti.

Etkinliğe katılan vatandaşlar da bu tür buluşmaların toplumun bir arada yaşama kültürünü güçlendirdiğini belirterek, belediye yönetimi ve organizasyon sahiplerine teşekkürlerini iletti.
Kırıkkale’de geleneksel değerlerin yaşatılması ve toplumun farklı kesimlerinin bir araya gelmesi amacıyla düzenlenen aşure ikramı etkinliği, dostluk ve paylaşmanın güzel bir örneği olarak hafızalarda yerini aldı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.