Kırıkkale’de açık hava sineması rüzgarı sürüyor
Kırıkkale Belediyesi tarafından düzenlenen “Mahallemde Sinema Var” etkinlikleri, şehrin farklı noktalarında vatandaşlarla buluşmaya devam ediyor. Etkinliğin son durağı Karşıyaka Mahallesi oldu.

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, etkinlik kapsamında yaptığı açıklamada, hem çocukların hem de yetişkinlerin sosyal hayata katılımını artırmayı hedeflediklerini vurguladı. Önal, “Bu akşam Karşıyaka Mahallesi’nde çocuklarımız neşeli bir animasyon filmiyle sinema keyfi yaşadı. Mahalle sakinlerimiz ise yerli bir komedi filmiyle keyifli bir akşam geçirdi. Bu tür etkinliklerle kültürel ve sosyal faaliyetleri şehrimizin her köşesine ulaştırmaya kararlıyız” ifadelerini kullandı.

Etkinlik kapsamında açık alanda kurulan dev ekranda gösterimler yapılırken, katılımcılara ücretsiz patlamış mısır ve içecek de ikram edildi. Özellikle çocukların yoğun ilgi gösterdiği etkinlik, mahalle halkı tarafından memnuniyetle karşılandı.

Belediye yetkilileri, “Mahallemde Sinema Var” projesinin önümüzdeki haftalarda farklı mahallelerde de süreceğini belirterek, tüm Kırıkkalelileri etkinliklere katılmaya davet etti.


Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.