Kırıkkale’de 1,5 ton atık yağ toplandı: Hem çevre korundu hem hediyeler dağıtıldı
Kırıkkale’de evsel atık yağların çevreye zarar vermesinin önüne geçmek amacıyla 2022 yılında başlatılan çevre projesi kapsamında, bugüne kadar 1 ton 555 kilogram bitkisel atık yağ toplandı. Toplanan atık yağlar, lisanslı firmaya teslim edilerek çevreye zarar vermeyecek şekilde bertaraf edildi.

Kırıkkale Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü koordinesinde yürütülen proje çerçevesinde, Valilik Hizmet Binası’nda oluşturulan toplama noktasına atık yağ getiren vatandaşlara çeşitli hediyeler verilerek çevre bilinci teşvik edildi.
İl Müdürü Uğur Atar, projeye katkı sağlayan vatandaşlara teşekkür ederek, bitkisel atık yağ toplama faaliyetlerinin kent genelinde yaygınlaştırılmasının hedeflendiğini söyledi. Atar, toplama noktasını ziyaret ederek yürütülen çalışmaları yerinde inceledi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.