Kırıkkale Yahşihan’da ortak akılla hizmet vizyonu

Kırıkkale Yahşihan’da ortak akılla hizmet vizyonu
 Muhabir
Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, birim müdürleri ve amirlerle haftalık olağan toplantıda bir araya gelerek ilçenin ihtiyaçlarını ve projelerini değerlendirdi.

Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, belediye birim müdürleri ve amirlerle gerçekleştirdiği haftalık olağan toplantı kapsamında ilçenin mevcut durumu ve geleceğine yönelik konuları ele aldı.

7 kişi ve yazı görseli olabilir

Toplantıda, devam eden projeler, planlanan çalışmalar ve ilçenin öncelikli ihtiyaçları hakkında karşılıklı istişarelerde bulunuldu. Başkan Sungur, toplantının ardından yaptığı değerlendirmede, “Ortak akılla, daha yaşanabilir bir Yahşihan için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” ifadelerini kullandı.

1 kişi ve şunu diyen bir yazı 'ΒΕ 謹 - Erid PEME Erli' görseli olabilir

Belediye yönetimi, Yahşihan’ın gelişimi için yürütülen hizmetleri düzenli koordinasyonla sürdüreceklerini vurguladı.

9 kişi görseli olabilir

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.