Kırıkkale Yahşihan’da ilçe ihtiyaçları masaya yatırıldı
Yayınlanma:
Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Başkan Yardımcıları, birim müdürleri ve amirlerle yaptığı haftalık toplantıda ilçenin ihtiyaçlarını değerlendirdi. Çalışmaların kararlılıkla devam edeceği vurgulandı.
Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Başkan Yardımcıları, birim müdürleri ve amirlerin katılımıyla haftalık olağan toplantıyı gerçekleştirdi. Toplantıda ilçenin ihtiyaçları detaylı şekilde ele alınarak, çözüm yolları üzerinde istişareler yapıldı.

Başkan Sungur, “Güzel ilçemiz için çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz” ifadelerini kullanarak, yerel hizmetlerin geliştirilmesi için ekip olarak uyum içinde hareket etmeye devam edeceklerini belirtti.
Yahşihan Belediyesi yönetimi, bölge halkının yaşam kalitesini artırmak adına planlama ve uygulama süreçlerini titizlikle yürütüyor. Toplantılarla, ilçedeki ihtiyaçlar düzenli olarak gözden geçiriliyor ve hızlı çözümler üretiliyor.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.