Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürü Güney, öğrencilerle etütte buluştu

Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürü Güney, öğrencilerle etütte buluştu
 Muhabir
Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, Kırıkkale Fen Lisesi ve Osman Gazi Fen Lisesi öğrenci pansiyonlarına sürpriz bir ziyaret gerçekleştirdi. Etüt saatine katılarak öğrencilerle sohbet eden Güney, onların kaldığı ortamları yerinde inceledi.

Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, Kırıkkale Fen Lisesi ve Osman Gazi Fen Lisesi'ne bağlı öğrenci pansiyonlarına sürpriz bir ziyarette bulundu. Gece saatlerinde gerçekleştirilen bu anlamlı buluşmada, Güney pansiyonda kalan öğrencilerle birebir ilgilenerek hem ortamları yerinde inceledi hem de öğrencilerin duygu ve düşüncelerini dinledi.

guney1.jpg

Ziyareti sırasında etüt saatine de katılan Güney, öğrencilerle uzun süre sohbet etti. Eğitim sürecine dair görüşlerini paylaşan öğrencilere, hem derslerinde hem de hayat yolculuklarında karşılaşabilecekleri fırsat ve zorluklar hakkında tavsiyelerde bulundu. Öğrencilerin gelecek hedefleri ve hayalleri üzerine yapılan sohbetler, samimi ve motivasyon dolu anlara sahne oldu.

guney2.jpg

Pansiyon koşullarını yakından gözlemleyen Güney, öğrencilere daha iyi imkânlar sunmak adına yapılan çalışmalardan da bahsetti. Ziyaret sonunda öğrencilere başarı dileklerini ileten Güney, eğitimin yalnızca sınıflarda değil, hayatın her alanında devam ettiğini hatırlatarak gençlere ilham verdi.

Öğrenciler ise kendilerine değer verildiğini hissettiren bu ziyaretin moral ve motivasyonlarını artırdığını belirterek, İl Millî Eğitim Müdürü’ne teşekkür ettiler.

guney3.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.