Kırıkkale FK, taraftarını 1 TL'lik biletle stadyuma çağırıyor
TFF 3. Lig 4. Grup'ta mücadele eden Kırıkkale FK, taraftar desteğini artırmak ve şampiyonluk yolunda güçlü bir birliktelik oluşturmak amacıyla önemli bir karar aldı. Kulüp yönetimi, sezon boyunca oynanacak tüm maçların bilet fiyatını sadece 1 TL olarak belirleyerek, taraftarlarını stadyuma davet etti.

"ŞAMPİYONLUĞA TARAFTARIMIZLA YÜRÜYECEĞİZ!"
"Şampiyonluğa Taraftarımızla Yürüyeceğiz!" mottosuyla taraftarlarına çağrıda bulunan Kırıkkale FK yönetimi, bu adımla hem futbolseverlere ekonomik anlamda büyük bir kolaylık sağlıyor hem de şehrin takımına olan ilgiyi artırmayı hedefliyor. Kulüp, "Haydi Kırıkkale! Stadı doldur, sevince ortak ol!" sloganıyla kampanyasını duyurdu ve taraftarları maçlarda görmek için sabırsızlandıklarını belirtti.
Kulüp yetkilileri, tribün desteğinin takım için büyük bir motivasyon kaynağı olduğunun altını çizerek, "Kırıkkale FK, sadece bir futbol takımı değil, bu şehrin ortak değeridir. Taraftarlarımızla birlikte çıktığımız bu yolda başarıyı hep birlikte kutlamak istiyoruz" şeklinde açıklamada bulundular.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.