Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal’dan Muharrem Ayı mesajı

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal’dan Muharrem Ayı mesajı
 İnternet Editörü
Belediye Başkanı Ahmet Önal, Muharrem ayının Kırıkkale ve Türkiye’ye huzur, bolluk, bereket ve sağlık getirmesini diledi.

Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, İslam dünyası için önemli bir ay olan Muharrem ayı dolayısıyla anlamlı bir mesaj yayımladı. Başkan Önal, mesajında, bu kutsal ayın Kırıkkale’ye ve tüm Türkiye’ye huzur, bolluk, bereket ve sağlık getirmesini temenni etti. “Muharrem ayı, manevi değerlerimizi pekiştirdiğimiz, oruç tutarak sabrımızı ve dayanışmamızı güçlendirdiğimiz özel bir zaman dilimidir” diyen Önal, tutulan oruçların, edilen duaların ve paylaşılan lokmaların kabul olması dileğinde bulundu.

Belediye Başkanı Önal, “Bu mübarek ayda, hem bireysel hem de toplumsal anlamda birlik ve beraberlik duygularımızı artırarak, daha güzel yarınlar için umutlarımızı tazelemeliyiz. Muharrem ayı, dayanışma ve paylaşmanın en güzel örneklerinin sergilendiği günlerdir. Kırıkkale halkının da bu manevi atmosferi en iyi şekilde yaşaması için her türlü desteği sağlamaya devam edeceğiz” şeklinde konuştu.

Başkan Önal, ayrıca, Muharrem ayının insanlara sabır, hoşgörü ve kardeşlik gibi değerleri hatırlattığını ve toplumun her kesiminin bu değerler etrafında kenetlenmesinin önemine vurgu yaptı.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.