Kırıkkale-Ankara seferleri yeniden başladı: Vatandaşlar rahat bir nefes aldı

Kırıkkale-Ankara seferleri yeniden başladı: Vatandaşlar rahat bir nefes aldı
 Yazı İşleri Müdürü
Kırıkkale ile Ankara arasındaki otobüs seferleri, uzun bir aranın ardından yeniden başladı.

Kırıkkale’de faaliyet gösteren otobüs firmaları, Kırıkkale ile Ankara arasındaki seferlere uzun bir aranın ardından yeniden başladı. Geçtiğimiz günlerde, Ankara Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’nün güzergah dışı yolcu taşımacılığı yaptığı iddialarıyla ilgili olarak bazı otobüs firmalarının Ankara şehir içi güzergahlarına alınmaması nedeniyle seferler durdurulmuştu. Bu durum, Kırıkkale ve çevre illerden başta olmak üzere, seyahat eden vatandaşları zor durumda bırakmıştı.

SEFERLERİN DURDURULMASININ ARDINDAN VATANDAŞLAR MAĞDUR OLDU

Ankara Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan denetimler sonrası, otobüs firmalarının güzergah dışı yolcu taşımacılığı yaptığı iddiaları üzerine firmaların seferleri geçici olarak durduruldu. Bu durum, özellikle Kırıkkale ve çevresindeki vatandaşlar için ciddi bir mağduriyet oluşturdu. Pek çok kişi, iş veya ailevi sebeplerle sık sık bu güzergahı kullanırken, seferlerin durdurulması şehirler arası ulaşımda ciddi aksamalara yol açtı.

Yolcular, başta bilet fiyatlarının artması ve alternatif taşıma yöntemlerinin sınırlı olması olmak üzere, birçok olumsuzlukla karşı karşıya kaldı. Otobüslerin seferlerini durdurmasının ardından, otobüs firmaları ile ilgili yoğun şikayetler de gündeme gelmişti. Ankara-Kırıkkale arasında özel araçlarla seyahat etmek isteyen yolcular, yoğun trafik nedeniyle zaman kaybı yaşadıklarını belirtmişlerdi.

SEFERLER YENİDEN BAŞLADI, VATANDAŞLAR MEMNUN

Son olarak, otobüs firmalarından gelen açıklama ile Kırıkkale-Ankara arası seferlerin yeniden başladığı bildirildi. Firma yetkilileri, denetimlerin ardından yapılan düzenlemelerle birlikte seferlerin normale döndüğünü ve vatandaşların güvenli bir şekilde seyahat edebileceklerini belirtti.

Kırıkkale’den Ankara’ya seyahat eden yolcular, yeniden ulaşım imkanlarının sağlanmasının kendileri için büyük bir rahatlama olduğunu ifade etti. Özellikle, iş veya eğitim için başkente seyahat eden öğrenciler ve çalışanlar, seferlerin yeniden başlamasıyla birlikte günlük düzenlerini toparlayabileceklerini belirtti.

İLGİLİ KURUMLAR, DENETİMLERİ SIKLAŞTIRACAK

Öte yandan, Ankara Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü yetkilileri, güzergah dışı yolcu taşımacılığı ile mücadeleye devam edeceklerini ve denetimlerin daha sıkı bir şekilde yapılacağını açıkladı. Yetkililer, otobüs firmalarının yalnızca belirlenen güzergahlar üzerinden yolcu taşıyacaklarını ve kurallara uymayan firmaların cezalandırılacağını duyurdu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
4 Yorum