Kazanmak zamanı

Kazanmak zamanı
Kırıkkalesporumuzun önünde zorlu bir Zeytinburnuspor maçı var ve Şimşeklerimiz bu zorlu maçtan nasıl bir sonuçla ayrılacak merak konusu. Grubun lideri...

Kırıkkalesporumuzun önünde zorlu bir Zeytinburnuspor maçı var ve Şimşeklerimiz bu zorlu maçtan nasıl bir sonuçla ayrılacak merak konusu. Grubun lideri Zeytinburnuspor karşısında Şimşeklerimizin işi hiç de kolay değil ve üstelik deplasmanda oynamanın verdiği dezavantajı da göz önüne alırsek çok zorlu bir maçın bizi beklediğini belirtmekte fayda var. Zeytinburnuspor, klasman grubunda hiç de iyi sonuçlar almazsen, şimdi Klasman Grubu'nun lideri ve her geçen gün daha iyi futbol oynayarak bulunduğu yere desadüfen gelmediğin kanıtlamış durumda. Tabi bunda yılların büyük tecrübesi var onu da göz ardı etmeyelim. O zaman ki adıyla Türkiye Birinci Ligi'nde mücadele etmiş ve başarılı sonuçlar almış fakat zamana ayak uyduramayacak süratle düşüşe geçmişti. Yani göründüğü rakibimiz iyi futbol oynayan ve lider olan bir takım olduğuna göre ve tecrübesi bize göre daha fazla olan bir takıma karşı oynamak hele de deplasmanda oynamak hiç kolay bir iş değil. Şunu da göz önünde bulundurmak lazım Şimşeklerimiz son haftalarda iyi futbol oynuyor ve iyi sonuçlar alıyor bu da yabana atılmasın ve Zeytinburnuspor maçının nasıl sonuçlanacağını şimdiden kestirmek güç. Hatırlarsanız normal sezon maçlarında yine İstanbul'da Zeytinburnuspor karşısında ortaya müthiş bir mücadele örneği koymuş ve maçta bir penaltı kaçırarak sahadan ancak beraberliği zor kurtarmış bir Zeytinburnuspor vardı sahada. Şimdi durum farklı olsada yine mücadele edeceğiz, yine sahaya kazanmak için çıkacağız yine ve elimizden gelenin en iyisini yaparak kazanmak için çalışacağız.Yani kazanmamak için de hiçbir olumsuz neden yok aslına bakarsanız. Zeytinburnuspor'un lider olması bizim gözümüzü korkutmamalı ve bizi asla yıldırmamalı. Rakibin adı değil sahada verilen mücadelenin göz önünde bulundurulduğunu düşünürsek rakiple aynı avantajı sahibizi sadece bizim dezavantajımız deplasmanda olmamız. Fakat seyircimizin de desteği ile deplasmanda değil de kendi sahamızda oynuyormuş gibi rahat ve iyi bir futbol ortaya koyarak kazanmak için çaba göstereceğiz. Ben şahsen buna inanıyor ve Kırıkkale'nin kazanma şansını oldukça yüksek görüyorum. Şimdi tam kazanmanın sırası ve tam kazanma zamanı. Takım kendine güveniyor, takımın havası morali yerinde o zaman ben neden takımımıza güvenmeyeyim? Yani bizim için serinin devamı ve ligin üst sıralarını zorlama bakımından ele geçmez bir fırsat ve güzel bir maç. Umuyorum ki bu maçı da kazanarak İstanbul'dan üç puanla döneceğiz.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.