Kayseri'de soba faciası 2 kardeşi hayattan kopardı

Kayseri'de soba faciası 2 kardeşi hayattan kopardı
Kayseri'nin Kocasinan ilçesinde sabah saatlerinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kardeş hayatını kaybetti. Yenidoğan Mahallesi'nde yaşayan N.P.'den haber alamayan komşuları durumu yetkililere bildirdi.

Kayseri’nin Kocasinan ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kardeş hayatını kaybederken anne ve 3 çocuğunun hastanede tedavileri devam ediyor.
Yenidoğan Mahallesi’nde sabah yaşanan olayda N.P.’den haber alamayan komşuları durumu yetkililere bildirdi. İhbarın ardından eve gelen ekipler; anne N.P. ile çocukları L.P., M.P., H.P., N.P. ve B.P.’yi hareketsiz buldu.

Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen anne ve 5 çocuğu ambulansla Kayseri Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan N.P. (14) ve B.P. (11) kardeşler burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Anne ve 3 çocuğunun tedavilerinin ise devam ettiği öğrenildi. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak:İHLAS HABER AJANSI

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.