İnandık ve kazandık
MKE Kırıkkalespor Antrenör Yardımcısı Halit Özkaykan, Klasman Grubu 4. maçında Yeni Kırşehirspor'u 2-1 yendikleri maçla ilgili olarak ‘Kırıkkalespor'un çıkışa ihtiyacı vardı. İnandık ve kazandık' dedi. ŞİMŞEKLER ÇIKIŞ YAPACAK Halit Özkayhan açıklamasında, önemli olanın bundan sonra Kırıkkalespor ile atacakları adımların olduğunu söyledi. Kırıkkalespor'un birlik ve beraberliğe ihtiyacı olduğunu belirten Özkayhan, ''Kırıkkalespor'un çıkışa ihtiyacı vardı, inandık ve kazandık. Kırıkkale'nin Kırıkkale'den başka dostu yoktur. Futbolcular bu maçı alacaklarına inanmışlardı. Birebir ve toplu yaptığımız toplantılarda Kırıkkalespor'la ilgili ne yapabileceğimizi konuştuk. Hep beraber inandık ve galip geldik. Herkesin bu takıma sahip çıkması gerekiyor'' diye konuştu. ÖNEMLİ BİR GALİBİYETTİ Savaşarak ve mücadele ederek rakiplerini yendiklerini belirten Özkayhan, kazanmayı alışkanlık durumuna getirmek istediklerini söyledi. Özkayhan, "Bütün bir hafta bunun için çalıştık ve takım olarak liderliğe inandık. Bu gruptan çıkacağımıza inanıyorum. İlk yarıya tutuk başlasak da ikinci yarıda oyuna ağırlığımızı koyduk ve kazandık. Bizim için çok önemli bir galibiyetti. Şu anda kayıpsız devam ediyoruz. Bunu, bir alışkanlık haline getirmeye çalışıyoruz. Futbolcularımız kaliteli ve iyi niyetli. Saha içi ve saha dışı güzel bir birlik beraberlik var" dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.