İl Müdürü Güney, mesleki eğitim çalışmalarını yerinde inceledi

İl Müdürü Güney, mesleki eğitim çalışmalarını yerinde inceledi
 İnternet Editörü
Kırıkkale İl Millî Eğitim Müdürü Rahmi Güney, okul ve kurum ziyaretleri kapsamında Yahşihan Mesleki Eğitim Merkezini ziyaret etti.

Ziyarette, kurumun yürüttüğü faaliyetler ve mesleki eğitim çalışmaları hakkında Merkez Müdürü Murat Özsoy’dan bilgi alan Güney, mesleki eğitimin Türkiye’nin kalkınmasındaki rolüne dikkat çekti. Ziyarette İl Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Hamza Aygün ve Yahşihan İlçe Millî Eğitim Müdürü Haluk Özdemir de yer aldı. Merkez yöneticileriyle bir araya gelen heyet, kurumun eğitim süreçleri, öğrenci profili ve sektörle iş birliği çalışmaları hakkında değerlendirmelerde bulundu.

egtmm.jpg

Rahmi Güney, mesleki eğitimin istihdamın artırılması ve nitelikli iş gücünün yetiştirilmesi açısından büyük önem taşıdığını belirterek, bu alanda yapılan çalışmaları yakından takip ettiklerini ifade etti. Kurum personeline özverili çalışmaları nedeniyle teşekkür eden Güney, öğrencilere yönelik desteklerin artarak devam edeceğini vurguladı. Ziyaret, karşılıklı fikir alışverişi ve iyi dileklerle sona erdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.