İl Müdürü Güney, gençlerle buluştu: Hedeflerini ve hayallerini dinledi
Ziyaret kapsamında okulun genel durumu, eğitim faaliyetleri ve yürütülen projeler hakkında bilgi alan Güney, okul binasında çeşitli incelemelerde bulundu. Okul Müdürü Adem Kargılı’dan eğitim-öğretim çalışmaları hakkında detaylı bilgi alan Güney, ardından kütüphane, derslikler, spor salonu ve sosyal alanları gezdi.

Öğrencilerle birebir sohbet ederek onların düşüncelerini ve hedeflerini dinleyen Güney, gençlerin eğitim süreçlerine dair görüşlerini önemsediklerini ifade etti.

Eğitimde niteliğin artırılması için yapılan çalışmalara dikkat çeken Rahmi Güney, okul yönetimi ve öğretmenlere emeklerinden dolayı teşekkür etti. Ziyarette ayrıca Ortaöğretim Hizmetleri Şube Müdürü Nilgün Seçen de hazır bulundu. Ziyaret, öğretmenler ve öğrencilerle yapılan samimi sohbetlerle sona erdi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.