İl müdürü Güneş iftarını öğrencilerle birlikte yurtta açtı
Yayınlanma:
Gençlik ve Spor İl Müdürü Hamza Güneş, Ramazan ayının bereketini paylaşmak amacıyla Rezidorm Öğrenci Yurdu'nda düzenlenen iftar yemeğinde öğrencilerle bir araya geldi.
Ramazan ayının birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu pekiştiren bu anlamlı etkinlikte, Hamza Güneş, öğrencilerle samimi sohbetler gerçekleştirerek onların sorunlarını dinledi ve taleplerini not aldı. İftar yemeği boyunca sıcak bir atmosferde geçen buluşmada, öğrencilerin Ramazan coşkusuna ortak olundu. İl Müdürü Hamza Güneş, yaptığı konuşmada, gençlerin toplumun geleceği olduğunu vurgulayarak, “Sizlerin akademik başarısı kadar sosyal ve manevi gelişiminiz de bizler için büyük önem taşıyor. Ramazan ayının ruhuna uygun olarak, bu tür etkinliklerle birlik ve beraberliğimizi pekiştiriyoruz,” dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.