Emniyet Müdürü Başbuğ, Vali Makas’ın Veda Programıyla uğurlandı

Emniyet Müdürü Başbuğ, Vali Makas’ın Veda Programıyla uğurlandı
 İnternet Editörü
Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Emniyet Genel Müdürlüğü emrine atanan İl Emniyet Müdürü Mustafa Emre Başbuğ için Vali Mehmet Makas tarafından veda programı düzenlendi.

Düzenlenen programa; Mühimmat ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mehmet Ali Durmuş, Cumhuriyet Başsavcısı Akın Çetin, Adli Yargı Adalet Komisyonu Başkanı İsmail Sezgin, İdare Mahkemesi Başkanı Erkan Ceylan, İl Jandarma Komutanı Jandarma Kıdemli Albay Hasan Acar ve Polis Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Ufuk Ayhan katıldı.

veda11.jpg

Programda konuşan Vali Mehmet Makas, İl Emniyet Müdürü Mustafa Emre Başbuğ’un görev süresi boyunca kentte huzur ve güvenin sağlanmasında önemli katkılar sunduğunu belirterek, “Sayın Başbuğ’a ilimizde göstermiş olduğu özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyor, yeni görev yerinde başarılarının devamını diliyorum” dedi. Emniyet teşkilatında görev değişiminin bir bayrak yarışı olduğuna dikkat çeken Vali Makas, kamu hizmetlerinde sürekliliğin esas olduğunu vurguladı.

Veda programı, plaket takdimi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.