Başkan Sungur vatandaşlarla iftar yaptı
Kırıkkale’ye bağlı Yahşihan ilçesi Yenişehir Mahallesinde açılan iftar çadırı, vatandaşlara hizmet vermeye devam ediyor. Ramazan Ayı sonuna kadar açık kalacak ve her akşam yüzlerce kişinin iftar açtığı Ramazan Çadırında, Belediye Başkanı Ahmet Sungur ve beraberindeki Belediye Meclis üyeleri vatandaşlarla birlikte iftar yaptı.

İftar sonrasında vatandaşların sofralarını tek tek ziyaret eden Başkan Sungur, Ramazan ayının paylaşma ve birliktelik ayı olduğuna vurgu yaparak sofraya getirilen yemeklerden memnun olup olmadıkları konusunda bilgi aldı. “Ramazan sadece oruç tutmak değil, paylaşmak, gönül almak ve sofraları bereketlendirmektir.” Diyen Belediye Başkanı Sungur, “Meclis Üyelerimizle birlikte vatandaşlarımızla iftar yapma fırsatı bulduk. Soframızı bereketlendiren kıymetli vatandaşlarımıza teşekkür eder, tutulan oruçların kabul olmasını dilerim. Rabbim, bu birlikteliği daim kılsın,” dedi.

İftar programı, sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşirken, vatandaşlar Başkan Sungur’a teşekkür etti.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.