Başkan Çetiner muhtarlarla ortak projeler üzerinde konuştu

Başkan Çetiner muhtarlarla ortak projeler üzerinde konuştu
 İnternet Editörü
Kırıkkale’nin Sulakyurt ilçesine merkeze bağlı 4 mahallenin muhtarı Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner’e mahallelerindeki sorunları ilettiler. Başkan ve Muhtarlar yaşanan sorunlara ortak çözüm arayışında bulundu.

Kırıkkale’ye bağlı Sulakyurt ilçesi Yeni Mahalle Muhtarı Ergin İşçimen, Sarıkızlı Köyü Muhtarı Satılmış Doğan, Sarımbey Köyü Muhtarı Satılmış Yılmaz ve Ayvatlı Köyü Muhtarı Sezer Öztürk, Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner’i makamında ziyaret etti. Başkan Çetiner ile gerçekleşen ziyarette mahalle ve köylerin mevcut durumu, vatandaşların talepleri ve yapılması planlanan çalışmalar hakkında fikir alışverişinde bulunuldu. Belediye Başkanı Seyfettin Çetiner, muhtarlarla iş birliği içinde çalışmanın önemine vurgu yaparak, ilçenin gelişimi için ortak projeler üretmeye devam edeceklerini belirtti. Başkan Çetiner, nazik ziyaretlerinden dolayı Muhtarlarımıza teşekkür ederek, muhtarlara çalışmalarında başarı temennisinde bulundu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.