Başkan Ahmet Sungur’dan Kırıkkale'ye kurban bayramı mesajı: “Birlik ve paylaşmanın zamanı”

Başkan Ahmet Sungur’dan Kırıkkale'ye kurban bayramı mesajı: “Birlik ve paylaşmanın zamanı”
 İnternet Editörü
Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajda sevgi, hoşgörü ve dayanışma vurgusu yaptı. Sungur, bayram süresince trafikte dikkatli olunması çağrısında da bulundu.

Kırıkkale’nin Yahşihan İlçesi Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Kurban Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı. Başkan Sungur, mesajında bayramların toplumsal dayanışmayı pekiştiren özel zamanlar olduğuna dikkat çekerek, birlik, beraberlik ve paylaşmanın önemine vurgu yaptı.

“Bayramlar; kırgınlıkların unutulduğu, gönüllerin birleştiği, sevgi, saygı ve hoşgörünün güçlendiği müstesna zamanlardır” ifadelerini kullanan Sungur, tüm vatandaşların Kurban Bayramı’nı kutladı.

Başkan Sungur mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Milletçe birlik ve beraberlik içinde, sevgiyle kucaklaştığımız Kurban Bayramı’nın; ülkemize, milletimize ve tüm İslam âlemine sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diliyorum. Bayramın ruhuna yakışır şekilde yardımlaşmayı, paylaşmayı, büyüklerimizi ziyaret etmeyi, çocuklarımızı sevindirmeyi ihmal etmeyelim. Tüm hemşehrilerimin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor, nice bayramlara sağlıkla ve huzurla ulaşmamızı temenni ediyorum.”

Bayram süresince trafikte seyahat edecek vatandaşlara da çağrıda bulunan Başkan Sungur, “Sevdiklerinize sağ salim kavuşmanız en büyük bayram hediyesi olacaktır” diyerek sürücülere dikkatli ve tedbirli olmaları yönünde uyarılarda bulundu.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.