Başkan Ahmet Önal’dan Yahşihan’daki patlamaya ilişkin taziye mesajı: “Kırıkkale’mizin başı sağ olsun”
Kırıkkale Belediye Başkanı Av. Ahmet Önal, Yahşihan ilçesi Bedesten mevkiindeki mühimmat imha sahasında meydana gelen ve iki işçinin hayatını kaybetmesiyle sonuçlanan elim patlamanın ardından derin bir üzüntü duyduğunu belirterek taziye mesajı yayımladı. Patlamanın Ar-Ge çalışmaları esnasında yaşandığına dikkat çeken Başkan Önal, tüm Kırıkkale halkına başsağlığı diledi.

Yahşihan ilçesindeki özel bir firmaya ait mühimmat imha sahasında yaşanan acı olayın yankıları sürüyor. İki personelin yaşamını yitirdiği feci kazanın ardından kent protokolünden taziye mesajları gelmeye devam ederken, Kırıkkale Belediye Başkanı Av. Ahmet Önal da sosyal medya hesapları üzerinden acılı ailelerin üzüntüsünü paylaştı.
"ELİM PATLAMA HABERİ HEPİMİZİ DERİN BİR ÜZÜNTÜYE BOĞDU"
Belediye Başkanı Ahmet Önal, yayımladığı mesajda olayın Ar-Ge faaliyeti yürüten tesiste meydana geldiğini vurgulayarak kentin büyük bir acıyla sarsıldığını ifade etti. Şehrin birlik ve beraberlik içinde bu zor günleri aşacağını belirten Önal, mesajında şu ifadelere yer verdi:
"Yahşihan Bedesten mevkiindeki imha sahasında Ar-Ge çalışmaları sırasında meydana gelen elim patlama haberi hepimizi derin bir üzüntüye boğdu. Hayatını kaybeden vatandaşlarımıza Allah’tan rahmet, kederli ailelerine ve yakınlarına sabır ve başsağlığı diliyorum. Kırıkkale’mizin başı sağ olsun."
BAŞKAN ÖNAL YARALI VATANDAŞ İÇİN ACİL ŞİFALAR DİLEDİ
Olay yerinde ekiplerin müdahalesinin sürdüğü sırada acı kazada yaralanan diğer personele de değinen Başkan Önal, "Bu acı olayda yaralanan vatandaşımıza acil şifalar temenni ediyor, olaydan etkilenen tüm hemşehrilerimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum" dedi.
Belediye ekiplerinin de patlama sonrasında bölgedeki koordinasyon ve destek çalışmalarına dahil olduğu, kentin tüm dinamikleriyle hayatını kaybeden işçilerin ailelerinin yanında yer alacağı bildirildi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.