Başkan Ahmet Önal'dan Kırıkkale FK'ya kutlama
Yayınlanma:
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, Kırıkkale FK'nın ErciyesSpor'u mağlup ederek Play-Off’a yükselmesini kutladı.
Kırıkkale Belediye Başkanı Ahmet Önal, Kırıkkale FK'nın ErciyesSpor'u mağlup ederek adını Play-Off’a yazdırmasının ardından kulüp yönetimi, futbolcuları ve teknik heyetini kutladı.
Başkan Önal, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Tebrikler çocuklar! Muhteşem bir performansla ErciyesSpor’u mağlup ederek adını Play-Off’a yazdıran Kırıkkale FK’mızın yönetimini, futbolcularını ve teknik heyetini gönülden kutluyorum. Şehrimizin gururu, emin adımlarla yoluna devam ediyor!" ifadelerini kullandı.
Kırıkkale FK'nın bu başarısı, şehrin spor camiası için büyük bir gurur kaynağı oldu. Başkan Önal, takımın bundan sonraki mücadelelerinde de başarılar diledi.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.