Başarılı sporculara Kırıkkale’de badminton ödül töreni
Yayınlanma:
Kırıkkale’de İl İçi Badminton Turnuvası ödül töreniyle sona erdi. Sporcuların başarıları kutlandı.
Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen İl İçi Badminton Turnuvası, ödül töreniyle tamamlandı. Eğitim Faaliyetlerinden Sorumlu Şube Müdürü Fatma Yonca Akçadağ ve Başhakem Ömer Faruk Bakan’ın katıldığı törende, başarılı sporculara ödülleri takdim edildi. Turnuva boyunca sergilenen performanslar takdirle karşılanırken, sporcuların başarılarının devamı dilendi. Kırıkkale Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, spor faaliyetlerine desteğini sürdüreceğini belirtti.

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.