Bahşılı’dan Yahşihan’a dostane ziyaret
Yahşihan Belediye Başkanı Ahmet Sungur, Bahşılı’dan gelen önemli misafirleri makamında ağırladı. Ziyaretin ardından Başkan Sungur, misafirlerine yönelik sosyal medya hesabından anlamlı bir teşekkür mesajı paylaştı.
SUNGUR VE BAHŞILI HEYETİ PROJELERİ MASAYA YATIRDI
Başkan Sungur, yaptığı açıklamada, “Bahşılı Ak Parti İl Genel Meclis Üyesi Sayın Güner Taş’a, Ak Parti Bahşılı İlçe Başkanı Sayın Süleyman Gündoğdu’ya, Ak Parti Bahşılı Belediye Başkan Adayı Sayın Yakup Haydar’a ve Sayın Mustafa Aktaş’a nazik ziyaretleri için teşekkür ediyorum,” ifadelerine yer verdi.
Ziyaret sırasında bölgesel iş birliği, yerel yönetim tecrübeleri ve projeler üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunulduğu öğrenildi. Başkan Sungur’un bu tür ziyaretleri önemsediği ve birlikte hareket etmenin yerel kalkınma açısından önemli olduğuna inandığı vurgulandı.
Ziyaretin dostane bir atmosferde gerçekleştiği belirtilirken, yerel siyasetçiler arasındaki bu tür diyalogların, hem Yahşihan hem de Bahşılı ilçeleri için olumlu sonuçlar doğurması bekleniyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.