AK Parti Kırıkkale teşkilatında telekonferansla değerlendirme toplantısı yapıldı
Toplantıda, teşkilat çalışmalarına yönelik önemli konular masaya yatırıldı. Haftalık olağan toplantılar, il ve ilçe danışma meclisi toplantıları gibi teşkilat içi organizasyonlar detaylı biçimde ele alındı. Görüşmede, partinin yereldeki gücünü artırmaya yönelik stratejiler de değerlendirildi. İl Başkanı Engin Pehlivanlı, toplantının ardından yaptığı açıklamada, “Teşkilatlarımız, partimizin en büyük gücüdür. Bu yapının daha da güçlenmesi için ortak akılla hareket etmeye devam ediyoruz,” dedi. Pehlivanlı, toplantıya katılan Teşkilat Başkanı Ahmet Özdemir ve Başkan Yardımcısı Vahit Atalan’a katkıları için teşekkür etti.
Toplantı sonunda, önümüzdeki dönemde yapılacak çalışmalar için yol haritası belirlenirken, teşkilatların saha faaliyetlerinin etkinliğinin artırılması ve vatandaşla temasın güçlendirilmesi adına atılacak adımlar da gündeme geldi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.