112’ye bir günde 1700 çağrı

112’ye bir günde 1700 çağrı

Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu toplantısı dün 112 çağrı merkezi toplantı salonunda yapıldı. 8 AYDA 313 BİN ÇAĞRI Toplantıya...

Acil Çağrı Hizmetleri İl Koordinasyon Komisyonu toplantısı dün 112 çağrı merkezi toplantı salonunda yapıldı. 8 AYDA 313 BİN ÇAĞRI Toplantıya Vali Ali Kolat’ın yanı sıra Vali Yardımcısı Rıfat Ata, İl Jandarma Komutanı Albay Harun Karabulut, İl Emniyet Müdürü Hasan Onar, İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Uzun, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Atanur Aydın ve diğer yetkililer katıldı. 112 Çağrı Merkezinin ilimizde 24 Eylül 2013 tarihinde kurulduğunu 2014 yılında günde yaklaşık 1700 çağrıya cevap verildiği, 1 Ocak 2014- 31 Ağustos 2014 tarihleri arasında 313 bin 112 çağrıya cevap verildiği belirtildi. ALTYAPILARIMIZ HAZIR HALE GETİRİLDİ Toplantı öncesi Vali Kolat ve beraberindeki heyet, 112 Çağrı Merkezini gezerek çalışmalar hakkında yetkililerden bilgiler aldı. Vali Kolat, “ 112 Acil Çağrı Merkezimiz, acil yardım hizmetlerine gelen bu çağrıları tek bir numarada toplayarak, acil yardım taleplerinin uluslararası standartlarda il genelinde, hızlı, ulaşabilir, eşit kaliteli, etkin ve verimli olarak yürütülmesini sağlamak amacıyla kuruldu. Altyapılarımız hazır hale getirildi. Görüldüğü üzere günde yaklaşık 1700 çağrıya cevap verilerek, gerek sağlık açısından, gerek itfaiye açısından, gerek emniyet açısından ve gerekse jandarma açısından hızlı ve etkin hizmetler sunuluyor.” dedi.  

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.