112 personeline eğitim
Ahiler Kalkınma Ajansı tarafından desteklenen ve Kırıkkale İl Sağlık Müdürlüğünün yürütücülüğünü üstlendiği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nün...
Ahiler Kalkınma Ajansı tarafından desteklenen ve Kırıkkale İl Sağlık Müdürlüğünün yürütücülüğünü üstlendiği 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nün ortağı olduğu "Etkili İletişim Teknikleri" eğitimi, Vali Yardımcısı Dr. Ayhan Özkan’ın katılımıyla başladı. EMPATİ KAVRAMI OLUŞMALI 112 Acil Çağrı Merkezi (çağrı karşılayıcı) personeli ve 112 Acil Sağlık Hizmetlerinde görev yapan toplam 60 personeli kapsayan çalışmalar kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri tarafından iletişim eğitimi verildi. Uzman Nilgün Tuluk, “Telefonda iletişim süreci, farklı bireylere farklı iletişim teknikleri, empati kavramı ve empati cümleleri, zor insanlarla başa çıkma, duygu kontrolü ve stres yönetimi konularını kapsıyor” ifadesinde bulundu. ANLAŞILABİLİR İLETİŞİM ŞEKLİ Tuluk, “Hasta/hasta yakını ile personelin arasındaki iletişim eksikliklerinden oluşan negatif durumun giderilerek daha etkin ve anlaşılabilir bir iletişim şeklinin sağlanması amacını taşımaktadır. Bu eğitimler sayesinde ilimizde 112 Acil Sağlık Hizmetlerini vatandaşımıza daha kaliteli bir şekilde sunmayı hedeflemekteyiz” dedi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.