1. HABERLER

  2. EKONOMİ

  3. Saran Eskişehir’de çağrı merkezi açtı
Saran Eskişehir’de çağrı merkezi açtı

Saran Eskişehir’de çağrı merkezi açtı

Eskişehir Anadolu Çağrı Merkezi açılışına katılan Devlet Eski Bakanı Faruk Nafiz Özak, dünyadaki krizin Türkiye'yi de etkileyeceğini söyledi. HAYIRLI...

A+A-

Eskişehir Anadolu Çağrı Merkezi açılışına katılan Devlet Eski Bakanı Faruk Nafiz Özak, dünyadaki krizin Türkiye'yi de etkileyeceğini söyledi. HAYIRLI BİR HİZMET İÇİN GELDİK Açılış törenine Devlet eski Bakanı ve AK Parti Trabzon Milletvekili Faruk Nafiz Özak, Saran Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sadettin Saran, Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, ünlü sinema oyuncusu Cüneyt Arkın ve davetliler katıldı. Açılışta konuşan Devlet eski Bakanı Özak, hayırlı bir hizmet için Eskişehir'e geldiklerini belirterek, "Kadın ve genç istihdamın da sorunlar yaşanıyor, ülkemizde de öyle. Avrupa birliği ülkelerinde problemler hat safhada. Bu hepimizi etkiliyor, etkileyecekte. Biz şunu istiyoruz, Herkes iyi olsun, biz de iyi olalım. GEREKLİ TEDBİRLER ALINIYOR “Çünkü biz onlarla ihracat yapıyoruz, onlarla alışveriş yapıyoruz ama, dünyada bir kriz var. Dünyadaki bu kriz bizi de etkileyecek. Bunun için gerekli tedbirler alınıyor. Bankacılık sistemi düzeltiliyor. Ekonomi de bir takım tedbirler alınıyor. Ayrıca, Türkiye çok önemli genç nüfusa sahip. Her yıl 600 bin tane genç bana iş verin derken, Türkiye'nin işsizliğini yüzde 9.1'e düşürmesi gerçekten çok büyük bir başarı. Bu milletimizin, özel sektörümüzün başarısı. Call Center'ları çok önemsememiz gerekiyor. Şu andaki 50 bin kişilik istihdam, 2018 yılında 100 bin'e ulaşacaktır” dedi. ŞEHİTLERİMİZE RAHMET DİLİYORUM Anadolu Çağrı Merkezi Genel Müdürü Mehmet Zeytinoğlu da Hakkari'nin Çukurca ilçesindeki hain saldırıda şehit olan askerlerimize Allah'tan rahmet dileyerek konuşmasına başladı. Zeytinoğlu, Anadolu Çağrı Merkezi olarak 1,5 yıl önce İstanbul Kavacık'ta başladığımız istihdam yarışın da şu an da 350 çalışanı aşmış olmanın gururunu yaşadıklarını belirterek, "Hedeflerinin 2012 de bin kişiyi Anadolu Çağrı Merkezi bünyesinde istihdam etmek istiyoruz. Türkiye Çağrı Merkezi sektörü 2011 yılı itibariyle 55 bin gence istihdam sağlıyor ve yılda ortalama yüzde 25 gibi bir oranda büyüyor. SOSYAL BARIŞI ESKİŞEHİR'DE ELLERİNİZLE TUTABİLİR, GÖZLERİNİZLE GÖREBİLİRSİNİZ Çağrı merkezlerinde yatırım süreleri diğer sektör yatırımlarına göre çok daha kısa olduğu için istihdama ve ekonomiye yaptığı katkıyı çok daha kısa bir sürede görmek mümkün oluyor" diye konuştu. Çağrı Merkezi'ni neden Eskişehir'de açtıkları ile ilgili olarak da Zeytinoğlu, "Öncelikle benim memleketim Eskişehir ve de daha önemlisi Türkiye’de hayalini kurduğumuz sosyal barışı Eskişehir'de ellerinizle tutabilir, gözlerinizle görebilirsiniz" şeklinde konuştu.

Bu haber toplam 559 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.