1. HABERLER

  2. DÜNYA

  3. Ortak buluşma noktası
Ortak buluşma noktası

Ortak buluşma noktası

‘İPEKÇİ TURİZM’ İpekçi Turizm Hac ve Umre Koordinatörü Mehmet İpekçi, 2010 yılı Hac kayıtlarının birinci kuralarının çekildiğini dile getirdi....

A+A-

‘İPEKÇİ TURİZM’ İpekçi Turizm Hac ve Umre Koordinatörü Mehmet İpekçi, 2010 yılı Hac kayıtlarının birinci kuralarının çekildiğini dile getirdi. ‘Ortak Buluşma Noktası’ sloganı ile yola çıktıklarını belirten Mehmet İpekçi, 2010 yılı Hac sezonu kayıtlarının Müftülük binasında bugün yapılacağını söyledi. İPEKÇİ HAC SEZONUNA HAZIR İpekçi Turizm binasında basın açıklaması düzenleyen İpekçi Turizm Hac ve Umre Koordinatörü Mehmet İpekçi , İpekçi Turizm’in Kırıkkale’de çok eski bir firma olduğunu söyledi. Turizm alanında 2009 yılında kurulduğunu belirten İpekçi, “2008 yılında  faaliyetini yürütmüş olan firmamız 2008 yılında Mehmet İpekçi liderliğinde ilk olarak 30 kişilik hac kaydı yapmıştır. 2009 yılında Domuz Gribi sıkıntısı nedeniyle Kırıkkale’ye verilen kontenjanın düşmesi sebebiyle 64 kişilik bir hac kaydı yaptık. Kırıkkale’de İpekçi Turizm Diyanet Vakfından sonra en yüksek Hac’ca götüren firmadır. Bu firmamız 2010 yılı Hac sezonuna yenilikleriyle hazır” İNTERNETTEN CANLI YAYIN Kırıkkale halkına teşekkür eden İpekçi, “ 2009 yılında Mart ayı turnesinde firmamız 20 kişilik Umre yapmıştır. 2010 yılı Mart ayında ise 84 kişi ile Kırıkkale halkı bize teveccüh gösterdi.  Kırıkkale halkı bize güveniyor. Bizim sektör hizmet sektörüdür. Bizler insanlara ibadetlerini rahat huzurlu ortamda yapabilmeleri için hizmet veriyoruz. 2009 yılında verdiğimiz sözleri tuttuk. 2010 yılında bütün Hacılarımız internet üzerinden canlı yayın ile aileleri ile görüşeceklerdir. Bu bir promosyon değildir. Bizler Hacı adaylarımıza en güzel ve rahat hizmeti verebilmek için çalışıyoruz” DAHA İYİ HİZMET VERMEYE TALİBİZ Geçtiğimiz yıllarda Din tüccarlığı yapıldığını söyleyen İpekçi, “İnsanlarımızın duyguları sömürüldü. Bizler Hac ve Umre’ye götürürüz diye emekli olan bazı kişiler, Hacı adaylarımızda kötü bir iz bıraktılar. Bizler ise şimdi bunların yıktıkları duvarları tekrar örmeye çalışıyoruz. Halkımız kesinlikle A Grubu firma olmayan hiç kimse ile muhattap olmasın. Bizler Diyanet İşlerinin verdiği hizmetin daha iyisini vermeye talibiz. Diyanet İşleri Devlet söktörü, ben isem özel sektörüm. Ben her zaman işimin başındayım” 24 SAAT HİZMETİNİZDEYİZ Hacılar ile birebir ilgilendiklerini dile getiren İpekçi, “24 saat her otelimizde ambulansımız ve tercümanımız bulunmaktadır. Firma ve otellerimizde çalışan insanların, herhangi biri görevini suistimal ettiğinde değiştirme imkanımız vardır. Bizlere güvenerek giden insanlarımıza en iyi hizmeti vermeyi kendimize ilke edindik. Temiz oda, kaliteli yemek, sağlıkta acil müdahale bizim olmazsa olmazlarımızdandır. Hiçbir zaman bize verilen görevleri kimselere havale etmedik. Anında müdahale ederek sorunları çözmeye çalışıyoruz” HACILARA HİZMET ŞEREFTİR Kırıkkale halkına her zaman daha iyiye ve daha yeniye hizmette hakkını vererek hanemeyn-i şerifteki hadiminiz olmayı hedefleyen İpekci Turizm bu senede haccınızın, huzurlu ve rahat geçmesi için ve haccınızın beraatınız olması için Mekke ve Medine’deki bütün teknik ve manevi hazırlıklar tamamlamış olmanın gönül rahatlığı ve şükrü içerindedir. İpekçi “Ama bu gönül rahatlığı bizim çalışmalarımız ara vermek değil, hiçbir zaman. Arabistan ‘da kardeşlerimizin bir sözü vardır; Hacılara hizmet şereftir, emanettir ve mesuliyettir. Allah’ın emaneti olan sizlere hizmet şuurunu bizlere tekrardan yaşattığınız için sizlere sonsuz teşekkürler sunarız” dedi. .

Bu haber toplam 740 defa okunmuştur
Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.